Khamis, 28 Julai 2011

.:Cara Nak Download Dari Megaupload:.

Assalamualaikum, zonez kali ni ANA nak kongsi dengan semua bagaimana untuk kita mendownload file dari megaupload kat sini ANA rasa tahu mesti yang ramai tahu kenapa Megaupload tak leh nak masuk kan ianya kerana kerajaan Malaysia telah melakukan sekatan jalan raya terhadap Megaupload.

Ok terus kepada pelajaran kita hari ini ok ye zonez ambik perhatian bebetul tu kat belakang kanan tu kenapa cakap-cakap lagi tengok dah faham ye.. selamat mencuba ANA dah pon mencubanya ternyata berjaya mendownload eyeshield 21 ya-ha!!!



  klik untuk tumbesaran


 sekadar hiasan Ya-Ha!!!

""Cintai Allah Cintai Rasulullah""

2 ulasan:

budingyun berkata...

ping entri kau kat sini weh..

http://ping.busuk.org/

Fz27 berkata...

ok arigato