Khamis, 18 Ogos 2011

.:Andai Rasulullah Bersama Kita:.




Ya Allah ampunkan dosaku...ku titiskan air mata kerana rindukan mu namun tidak sanggup ku berdepan dengan mu aku sungguh malu kerana terasa diriku tidak layak berada disampingmu namun ku sangat-sangat merindui dirimu ya Rasulullah kekasih Allah...

""Cintai Allah Cintai Rasulullah""

7 ulasan:

Aida Omar berkata...

pernah nangis bila lihat ada manusia sanggup menghina nabi Muhammad S.A.W..

Fz27 berkata...

@Aida Omar moga kita mendapat syafaatnya

Rabi'ah Al Adaweeyah berkata...

subhanallah...

indahnya islam apabila dihayati dengan roh dan jiwa.

sebut nama rasulullah sampai menitiskan air mata. hebat!

Syafiqa berkata...

Assalamualaikum, sy pun tengok program nie, setiap kali pengacara tu tny, mesti kita pun sedih sekali kan :( memang cerita yang lain dari yang lain, kebetulan, tengah buat entri nak cerita pasal program nie, utk post esok :D btw tengok tak kala terbit cinta :D tv alhijrah gak, ops panjang lak, btw salam ramadhan

Fz27 berkata...

@Rabi'ah Al Adaweeyah islam is the way of life

Fz27 berkata...

@Syafiqa nanti jangan lupa sebut nama ANA dlm entry tu hehehe..

peringatan buat yang lupa berkata...

setiap kali aku tgk video ni aku mesti nangis....sbb kalo soaln camtu tanye kt aku....aku pun xtau nk jwb ape...