Sabtu, 6 Ogos 2011

.:Iklan Puasa:.

Mari kita hayati bersama..


Iklan yang tidak memerlukan pelakonnya membuka aurat tidak perlu la nak panjang-panjang. Sampai juga mesejnya, bagi ANA video pendek memerlukan kreatif di tahap yang tinggi supaya penonton dapat faham dengan jelas mesej yang cuba disampaikan oleh pengarah.

""Cintai Allah Cintai Rasulullah""

13 ulasan:

faRHa@miSS Vio berkata...

bt0l2...prnah tgk iklan ni dkt youtube dlu ... msg dia jelas ... bgus sgt...

Siti Nadzirah Zakariah berkata...

alhamdulillah masih ada insan yang buat iklan macam nih. suka iklan hari raya ibu tunggal 7 anak tu..

http://chanteksukekacak.blogspot.com/2011/08/iklan-hari-raya-yang-best.html

cik tikah berkata...

bagus2. napelah kat mlysia x de iklan mcm nie..

tieyka berkata...

nice sesangat...:)

zatiey berkata...

iklan ni bg kite peringtan..tersentuh jgk tgk iklan ni..moge2 kita x melupakan DIA..

liya alia berkata...

48 saat.. pendek ja masa tu.. tapi mesej yg nak disampaikn tu sampai jugak

Fz27 berkata...

@faRHa@miSS Vio

ya memang tersangat jelas

Fz27 berkata...

@Siti Nadzirah Zakariah

iklan petronas tak pernah mengecewakan huhuhu

Fz27 berkata...

@cik tikah

em memang memang...

Fz27 berkata...

@tieyka
yup :)

Fz27 berkata...

@zatiey
amin...

Fz27 berkata...

@liya alia

yup betul tersangat betul

L-mi Redzz berkata...

nice iklan.. superb!! msj smpai.. good job.. =)