Selasa, 16 Ogos 2011

.:Lagu Khas Puasa:.

Bapaku Pulang Dari Bazzar
Bapaku Belikan Kuih Korea
Kuih Korea Sangat Sedap
Bolehku Makan Waktu Berbuka

Lalalalalalala lalalalalalala

Kuih Koreaku Lihat saja
Warna Dan Bau Memikat Jiwa
Adik Manis Jangan Nangis
Kerana Belum Masuk Waktu Berbuka

Lalalalalalala lalalalalalala 

Bila Dah Tiba Waktu Berbuka
Adik Makan Dengan Lahapnya
Aku Kata Wah Adik Dasyatnya
Dengan Selamba Adik Jawab Biarlah

Lalalalalalalala lalalalalalalala

Sesudah Habis 2 Pinggan Adik Tibai
Adik Duduk Tersandar
Aku Pun Cakap Tu la Makan Tak Ingat Dunia
Adik Ku Jawab Ya Dah Insaf Dah

Itulah Kisah Adik Ku Dengan Kuih Koreanya

Lalalalalalalala lalalalalalala 

Ok cuba nyanyikan ikut lagu Kereta Kecil Warna Merah.. Tetiba je teringat lagu ni di pagi hari dimana orang masih lagi dibuai mimpi. ANA bukan apa cuba nak menghiburkan hati yang lara serius rasa sedih sebab chong wei tak menang aritu apakan daya sedih sampai tak sanggup nak tulis citer pasal dia maksimum giler sedih.




""Cintai Allah Cintai Rasulullah""

12 ulasan:

i am S!L4H.. berkata...

aiyohh. kenape pitching sy nyanyi lari.

hahah =p

liya alia berkata...

aah.. sedih jugak chong wei kalah :(

sedap lagu na naa.. haha
btw, kuih korea tu macam mana la ?

Fz27 berkata...

@i am S!L4H.. tak pe picing lari kejar cepat hehe

Fz27 berkata...

@liya alia
ANA minat Lin Dan tapi sokong Ching Wei lagi la sedih huhuhu...

i am S!L4H.. berkata...

aiyohhh.
die lari laju sangat. tertinggal kt blkg. haha

c i k a n a berkata...

pandai jugak idea awak ni buat lagu ni.. =)

Fz27 berkata...

@i am S!L4H.. hehehe

Fz27 berkata...

@c i k a n a syukran nantikan lagu seterusnya.. hehe

Meera Dumeera berkata...

Kat bazar sini tak ada kuih korea lah....Sedap x? Dan kereta warna merah itu sungguh canggih... =)

Fz27 berkata...

@Meera Dumeera cuba buat kuih apam pastu letak la kale bendera korea hehehe

Meera Dumeera berkata...

Terbaiklah resepi kuih tu...x pun design kuih apam tu mcm bdera korea...hmp...

An Najwa berkata...

jap...kueh korea 2 cmne bentuk'y? xpnh dgr pn, lw lagu korea tau la... :)