Khamis, 15 Disember 2011

.:Oley:.

Dewasa kini kita sering medengar orang sembang di kedai kopi, di FB di kedai dobi  apa pandagan korang tentang ni? masa ANA dok ziarah blog ke blog (ingat rumah je ke boleh ziarah) sahabat kita ada juga ANA jumpa pasal blogger sentuh bab hudud ni, tapi bukan dia terus menyentuh bab ni tapi dia lebih kepada komen daripada satu video yang di upload kat youtube nama dia sembang rakyat musim hudud terus terang ANA katakan memang meyampah dengan setiap kenyataan yang di keluarkan. Apa yang dikatakan dalam video tu la.(bukan menyampah ngan blogger tu) kang tak pasal-pasal tak ada orang nak melawat blog ANA lagi.

ANA tak akan rasa apa-apa kalau dia dok kata kat pemimpin pembangkang (boleh sabar lagi) tapi bila dia ngata kan hukum yang ALLAH tetapkan yang ada nas dalam al-quran itu menunjukkan betapa jahilnya dia. moga diberikan taufik la.Video yang ANA kongsi ni boleh di anggap sebagai membalas video yang dibuat oleh geng sembang rakyat. penerangan secara santai dan bersahaja, tak da pon nak kata sapa-sapa.

penampilan istimewa matlutfi

Kita semua dah boleh pikir siapa yang benar siapa yang salah.


banyak video dia yang best 


""L♥ve Allah L♥ve Rasulullah""

1 ulasan:

GreenAppleKu.com berkata...

Hidup bukanlah yang serba kena, serba senang dan serba mudah. Hidup tidak selalu indah, kerana di situlah keindahan hidup!